Loader

Artikel Michael Doomen gepubliceerd op redactioneel platform CustomerTalk

Vandaag (29/03/2021) verscheen op het redactionele platform CustomerTalk het artikel van onze IT-consultant Michael Doomen  over de invloed van een slimmere communicatie op de klantbeleving. Volgens Michael is op de vraag of de COVID-19-pandemie ook verandering in het outputmanagement heeft laten zien, het antwoord luid en duidelijk: absoluut. Legio organisaties stapten in een rap tempo over naar digitaal en moesten tegelijkertijd de klanten online blijven vinden en de concurrentie voorblijven. De customer experience is nu misschien wel belangrijker dan ooit: een klant die online net zo tevreden is als wanneer hij fysiek jouw winkel uit zou lopen. Alleen voordat het zover is, heeft die klant een hele customer journey af te leggen – met als belangrijkste aanjager een slimme softwaretool.

Het artikel ‘De invloed van een slimmere communicatie op de klantbeleving’ is te lezen op CustomerTalk, het kennisplatform voor customer relationship management, customer intelligence, customer experience, customer contact, marketing management, marketing intelligence, e-commerce, web content management en digital marketing.